3 timmars tripp

Ja nästan 3 timmar tog det. Förs in på IKEA. Riktigt skönt för det var nästan inga där. Gick i lugn och ro och plockade på mig varor, tittade och drömde mig bort en sväng. Hann även med endel tankar. Ja det var skönt. Egentid:)
Tog mig ut från IKEA och körde sedan 100 meter bort och gick in och kollade lite i köpcentrat  jag var i igår. Hittade en grå stickad tröja på JC. Försökte leta upp bild, men hitta ingen. Den vart det i alla fall, sen en U-ringad t-shirt (linte längre modell) och en svart linne/tunika sak. Riktigt skön:)
Var inne och provade massa skor, men hittade inga som jag fasnade för. Hittade ett par men dom fanns inte i min storlek så de var väl inte meningen att jag skulle köpa dom:P
Hittade dock en klänning inne på BikBok. En jätte fin vit sommrig. Till midsommar kankse:)
Sen en blå/vit randig skjorta. Skit snygg!:)
Så nu är jag lite (eller rätt mycket) fattigare men riktigt riktigt nöjd:)

Sitter och slö tittar tv och köpte nya Cosmo som jag tänkte läsa:) Till det: en Päron MER:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0