nervös

är skit nervös inför svaret på provet idag. Blir alltid det när det gäller matte. Usch! Jag bara hoppas hoppas hoppas att det har går bra! Håller tummarna!

Ska bara ner på stan idag för lektionen och sedan åker jag hem! Måste röja dels i mitt sovrum och resten av lägenheten. Ska börja på mitt arbete till Naturkunskapen oxå. Det ska ju trots allt vara klart på Onsdag!!!
Måste boka tvättstuga med så jag får lite rena kläder. Ska ringa till någon som har en slagborr så jag kan borra hål i väggen och sätta upp mina hyllor så jag blir av med 1 kartong som fortfarande ligger kvar! Det är mycke nu!

Nästa helg är det årsmöte! Ser fram emot det bra jäkla mycket! Hotellfrukosten;) Mums!

Nu måste jag klä på mig så jag hinner dona med allt innan jag ska iväg.




Kärlek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0