Måndag, sköna måndag!

Blev sent igår. Låg och pratade i telefon med en vän igår långt in på natten. Var rusktigt trött i morse. Gick upp en halvtimme innan jag skulle med bussen.
Satt och kunde inte konsentrera mig på matten. Jag förstod men inte mycket mer.
Sen svängde jag in på Hemköp innan jag skulle hoppa på bussen. Köpte Soya och lite plock till kvällen. Ska laga mat till John o Michis ikväll:) Kyckling och ris:) MUMS!

Har tvättstuga till 18 idag. Skönt med lång tid på torkskåpen så hinner verkligen allt bli torrt. Lakarn och handdukar och sånna stora saker:)

M kommer förbi om en en stund. Sen ska jag lägga kycklingen i marinad så den hinner ligga och gotta sig innan kvällen!:)

Nej lite röjning nu kanske?

Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0