Lite info om mig...

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Chris Lindqvist
Smeknamn: Inget, bara Chris
Beroende av: Bekräftelse
Vad tror folk om dig? Ingen aning.
Hur imponerar man på dig? Var ärlig. Var rolig. Och smöra;)
Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Huvudet fixade till sig på promenaden.:) Nu är det film hemma i soffan. Får önska en fortsatt fin kväll. Sov gott sen."
Var bor du? Viptorp, Eskilstuna
Trivs du där: Mer eller minre, Ja
Äger du några converse: Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit, Cider och vitt vin men icke öl
Brukar du bli för full: Nej, bara så där lagom:)
Vad har du för mobil operatör: 3
Är du allergisk i mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: Ta mig i kragen!
Hur svarar du i mobilen: "Ja det är Chris" eller "Chris"
Vem ringde du senast? Mari
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon var hos D och skulle bli borta över natten.
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar. Mer eller mindre
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja                            
När mår du bra: När jag känner mig bra
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Trött men inte tillräckligt för att sova
Vanligaste färg på dina kläder: Jeans färg (på jeansen) och svart
Vad tycker du om fötter: Jag älskar mina fötter. Inget emot fötter.
Vad saknar du: Närhet. Omtanke. Kärlek.
Hade du en bra kväll igår: Grymt bra kväll! 50-tals fest is the shit!:)
Favorit dryck på morgonen: Vatten. Mjölk. Eller O´boy
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23 och 02
Är du blyg? Ja, jag är blyg.
Sysslar du med någon idrott: Inte just nu.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, om det inte är kärleksbrev:)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Både Ja och Nej. Har hänt, men för längesedan för att det ska gillas.
Har du spytt offentligt: Ja på första fyllan.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex, för att se hur det känns för en kille.
Är du nöjd med ditt liv: Inte fullt ut.
Är du bortskämd: Ja antar det.
Vad gör du i morgon: Plocka. Plugga.
Vad är det värsta du vet? Oj, när hemska saker händer hemska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket!
Vad längtar du till? Min födelsedag. Sommaren. Till jag blir äldre.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har ganska bra vänner. Några vänner med äkta vänskap.
Vad är det finaste du fått?
En speciell dag du minns: STUDENTEN!
Hur gammal är du: 19!
Om fem månader: Då hoppas jag att jag får börja studera.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Johan! Och John.
Vilken tid gick du upp idag: 13.30
Vad ska du göra ikväll: Inte mycke mer. Äta ostkaka.
Är det okej att gråta: Ja.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en bil och resa och spara:)
Bär du glasögon eller linser: Linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-13
Har du piercing: Nej (men vill ta om min navel)
Vill du gifta dig: Nej, inte nödvändigtvis
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Ja.
Gillar du att dansa: Ja.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Ganska vig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Smack som kommer med Glassbilen
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Ja
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, eller dippar grönsaker
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och.
Vilken ögonfärg har du: Blå.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Ibland
Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan
Senaste låt du hörde: Vi är, Vi finns
Vad gör du på helgerna:  Umgås med vänner, festar, kollar film, käkar gott, tar det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0