I dina ögon

Jag finns i varje steg du tar
Du behöver aldrig mer vara rädd

Japp, telefonen har ringt som tusan på morgonen. Sms, o telefonsamtal.

Men nu är det tyst som i graven. Förutom Tv:n som står på.

Ska försöka plocka undan klart i sovrummet idag. Sen har jag önskat mig födelsedagspresent av mamma. Nog för att det är mer än 1 månad till jag fyller, men nu vet hon o kan köpa i tid:)
Jag har i alla fall nästan köpt klart hennes present! Bara 1 sak kvar!

Idag blir det plock i sovrummet, ner på stan och hitta kläder till den 28:e och lasagne till kvällsmat!:)

Skönt och vara hemma en hel helg! Ska nog köpa lite chips till lets dance ikväll:)


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0