Exotic Flavour

Gårdagen kom John och Nicklas över. Vi satt och snackade och dom drack öl:)
Bjöd även på lasagne;)
Det blev mycket samtal, och riktigt vettiga sådana ändå:) Skönt och få höra killars perspektiv i det hela.

Michis drog lite senare, så jag blev ensam med karlarna;) Satt o snacka nån timme till innan dom drog hemmåt.

La mig i sängen vid 4.

Michis ringde och väckte mig vid 11. Var lika bra och gå upp då.


Sitter nu och kollar igenom alla mejl osv, för att sedan kunna ägna mig åt pluggandet. Verkar smart i alla fall;)

Robin kanske kommer förbi idag. Då ska vi baka kladdkaka o fika o snacka skit. Annars får vi väl baka en ändå:P


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0