"Darling, Darling, Darling cant you see"

The Hellacopters - Darling Darling


En konstig dag. Klart som fan så försov jag mig! Trött på mig själv! Satt i alla fall o plugga hemma hela dagen.
När frugan kom hem så cyklade vi ner på stan. Jag hämtade ut mina linser (600 spänn fattigare) sen ner o träffa Jossa o hängde med henne när hon klippte sig. Dit ska jag oxå gå nästa gång:)
Sen in på Waynes o käka. Gott som fan, men hur gick det med shopping förbudet?:P

Cyklade vidare till Jimmy och satt där en stund. Sedan hem. Jävligr drygt o cykla hem! Uppför hela vägen och jag har lyckats skruva mitt däck snett så det skrapar emot och är jättttte tungt! Usch. Ska försöka fixa det innan skolan imorgon.

Sussa nu! Upp tidig o plugga imorgon:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0