Cream

Idag. Vaknade halv 1 tror jag det var. Eller halv 2. Michis väckte mig i alla fall. Hon var ledig. Jag med. Eller jag skulle ha lektion på kvällen, men den blev inställd så japp, jag blev ledig:)

Tog upp min cykel för jag skulle laga punkteringen som jag trodde jag hade på både fram och bakdäcket. Men det visade sig att jag inte hade någon punktering alls!:/
Davve tyckte jag var dum i huvet som inte fattade, så jag hade släpat och skruvat isär cyklen helt i onödan! Suck!
Pumpade upp däcken igen, och sedan cyklade jag och Michis till SveaPlan och pantade lite flaskor och handlade mat.
 
Tyckte det kändes jävligt tungt att cykla och när jag tittade ner så såg det ut som däcket var platt. Fan sa jag och Michis sa att det inte alls var platt. Nehe, kände på däcket när vi kom fram o det var ju faktiskt luft i...
Kan det vara så att jag tyckte att det kändes tungt och cykla från Viptorp till SveaPlan i nedöfrbacke? Ni skulle ha sett oss i uppförsbacken! Suck!

Så fruktansvärt dålig kondition! (endel har ju med hjärtat och göra det vet jag och känner skillnaden, men vafan!)
Så nu blir det skärpning inför sommaren. Det här går inte längre! Usch! Så nu har jag ett mål.
Jag har haft det ett tag, men jag måste bara ge mig fan i att jag ska lyckas oxå. Det går bra ett tag men sen ger jag upp!
Men kanske ska testa igen. Vem vet, de kan funka!

Så promenad vänner sökes!:)

Imorgon har jag lektion 10.30 - 12 men funderar på och sitta hemma o plugga på Naturkunskapen istället. Måste fan bli klar!


Vart tog alla vänner vägen. Svara mig du!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0