Lite ordning och reda, Tack!


Börjar nu lika ett boende i våran lägenhet. Tidigare var det ett samlingsställe för alla våra saker, högt som lågt!
Ska röja undan mina kläder idag som ligger o väntar på att få bli tvättade. Sen packa upp det jag fick av mamma sist fån huset för det kommer ett nytt lass idag. Sen ska jag passa på att åka o handla, för jag har blivit med farmors bil tills i morgon:)

Har jobbat ute på Strömsholm i fyra dagar (tors-sön) och inte oprkat för fem öre skriva någonting här. Inte gjort annat än jobbat sovit och skjutsat. Ätit där någongång emellan oxå.
Det var någon slags hopp tävling där ute och jag jobbade i restaurangtältet.
Såna här event är skit kul och jobba på. Massa folk och tempo hela tiden. Dagarna går jätte fort. Men man får sinnessjukt ont i kroppen efter! Jag har haft svårt och förklara var det gör mest ont för det ömmar överallt!

Veckan ser ganska lugn ut. Lite osäker på torsdagen fortfarande. Men det får jag reda på idag. Annars blir det promenad på fredag (om vädret tillåter) med T och H tror jag till K och där laga lite lunch:) Mysigt!


Sen har jag lite och fundera över. Eller?!


Nej nu ska ja ta min rumpa in i duschen och tvätta av mig och badkaret samtidigt. Det gäller och vara effektiv!:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0