A big missing part of my life

Nu svävar många tankar igen. När man sitter hemma en hel dag för att det är piss väder ute börjar man tänka. Och just nu passar det inte mig att tänka. Jag vill inte just nu.

Jag behöver göra massor hemma. Städa. Diska. Plocka i ordning alla saker som jag hämtat upp från mamma. Det enda vettiga jag gjort idag är ställt i ordning skostället och skorna. Jippi! Eller inte.

Ska ta mig till AF i morgon och sedan SC. Får hoppas på det bästa. Vill i alla fall inte plugga. Ingen ork till det!

Får föhoppningsvis svar från läkaren den här veckan oxå. Om det räcker med dom medeciner jag har nu eller om jag måste gå vidare på utredningar osv. Känns dom det är kaka på kaka.

Jag undrar när flyet ska komma. När jag kan glida på räkmackan lite i alla fall. Visst sitter jag inte i skiten, men inte långt ifrån. Jag måste ta tag i det här i alla fall. Snart måste väl mackan komma va? Visst?


Jag måste ju läara mig någon gång. Är inte det här ett ganska bra tillfälle? Jo det borde ju vara det. Men varför är det så svårt? Varför kan ja inte bara bestämma mig. Jag vill ju, men inte tillräckligt mycket. Eller vad är det som gör att jag handlar som jag gör. Jag måste ju tänka rätt tycker jag. Jag tycker själv mina tankegångar är vettiga men vad är det då som gör det? Flytet för mycket har varit borta en längre tid. Och jag vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska göra för att det ska komma, eller kommer det bara? Hjälp mig!

Jag ska försöka ta tag i en sak i alla fall. Eller har redan börjat lite smått. Hoppas på att jag klara det. Sen är det bara en sak kvar.

Funderar på ett bad och lite musik. Kanske kan hjälpa lite i alla fall.


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0