Lilla hjärtat

Vaknade när hjärtat gick till jobbet. Sen ringde telefonen stup i ett så somna om fick man inte göra.
Så satte mig här och funderar ut vad jag ska göra idag. Det blir garanterat en sväng till Viptorp.
Måste hämta ett telefon nummer så jag kan ordna lite saker. Det MÅSTE göras.
Sen ska jag nog handla lite. Schampoo och Balsam är slut... Sen tänkte jag plocka undan lite här:)
Gud vad jag är duktig ibland;)

Känns så bra nu:) Jag mår så bra! Jag tycker så mycket om!
Är det detta som är kärlek? På riktigt? Då vill jag uppleva det hela mitt liv!

Om ja skulle börja kolla på lägenhet oxå kanske:) Får se om det kommit ut någon så här dax än:) Är ju lite långt fram jag ska flytta men ändå. Nån kan dom väl slängt ut på nätet?:)


KÄRLEK!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0