-Adventure-

Var och kollade på lägenhet idag. En 2:a i Torshälla. Den var helt ok. Ganska bra planlösning förutom i sovrummet.
Sen ett litet kök och bad, men vad behöver man egentligen. Ska kolla på en till den 3:e. En 1:a. Sen ska jag kolla när jag kan flytta in om det passar. Om jag inte hittar någon annan tills dess:)

Åkte till Örebro efter lägenhetsvisningen med J´s familj. Köpte ett par skor till jobbet och lite kläder. En jätte söt klänning på Wear It på Marieberg! Så nu hoppas jag på några riktigt fina sommardagar så jag kan ha den på mig:)

Nu ligger jag och kollar på Angel of Death. Hjärtat somnade och ska upp tidigt så det är förståligt.
Jag ska åka och hämta M när hon ringer efter krogen, lovade igår så funderar på om jag ska slumra till en stund innan, eller om jag ska hålla mig vaken. Är ju minst 1 timme kvar... Det där kommer jag nog underfund med:)


Jag mår riktigt bra nu. Tycker om någon otroligt mycket. Någon tycker om mig otroligt mycket. Jag mår helt enkelt toppen. Och det känns som det bara kommer bli bättre och bättre!
Jag ser fram emot det som kommer. För det ser ljust ut!


Kärlek<3


Kommentarer
Postat av: S

Varför ska du flytta? nån spec anledning?

Kram

2009-07-30 @ 12:04:55
Postat av: Chris

Jag ska flytta till något helt eget. Det är ett beslut jag och M har kommit fram till:)

Än vet jag inte vart jag ska flytta.



Kram

2009-08-07 @ 11:31:08
URL: http://chrisandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0