"You are..."

Nå, hur tror ni det gick igår. Jo ingenting. Ingenting har förändrats. För bank nissen var borta hela dagen så farmor fick inte tag på honom. SUCK! Så jag skulle ringa henne ikväll och se om det har hänt nåt då. All cred till farmor som gör det här fast hon inte måste, men jag kan inte riktigt slappna av förrens allt är klart. Vad gör ja annars?

Idag ska jag ta bussen vid 9.45. Sen börjar lektionen 10.30, men det är bara upprop så det borde gå fort. Får se om boken jag lånat blir godkänd eller om jag måste ruska fram en annan. De skulle just va snyggt:P

Sen ska jag träffa Anna när jag är klar, och så ska vi upp och se hur Camilla bor vid 12 tiden. Ska bli kul:)

Hade lite depp igår. Fast humör var ändå ganska uppåt. Lite skumt var de allt. 

Jag träffade Davve på stan under tiden vi väntade på att Michis skulle sluta. Det vart en cola o en chees på Donken. Sen gick vi runt o sncka lite skit o så. De va nice:)
Sen när vi plockat upp Michis gick vi till Energi och Miljö och bad dom sätta på elen åt oss. Nu ska vi bara ringa bredbandsbolaget och Comhem.

Ne man kanske ska ta på sig o borsta tänderna.


Ha en underbar dag! Håll tummarna!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0