känsla.nära.åtrå.sökande.



närhet. ömhet. värme.kyssar. händer. kroppen. känslor. naket. andetag. smekningar. ögonkontakt. leende.

Bilden får mig att längta. Längta efter någon som jag sällan upplevt.
Närhet - Att vara någon som betyder så mycket för en, nära. Att känna den andetag och hjärtslag.
Ömhet - Att vara varsam. Att vara rädd om personen. Att vilja skydda personen mot allt. Att bara vilja vara.
Värme - Värma varann. Känna den andres värme. Hetta.
Kyssar - försiktiga, trånande, upphetsande, kärleksfulla, betydelsefulla, föreviga.
Händer - utforska. överallt händer. lära känna.
Kroppen - Nära. Hela kroppen nära. Vilja känna. Vara ett...
Känslor - kärleksfulla ärliga, varande känslor. viskandes.
Naket - generande, öppet, inga hemligheter
Andetag - höra personen andas. Slappnar av.
Smekningar - smeka hela kroppen. Lära känna. Klämma..
Ögonkontakt - våga. Se det inre. Finns det inre. Släppa in.
Leende - Visa. Känslor. Offra. Berätta.


Vara betydelsefull. Bara ögonen för dig.

Finns det någon för alla. Någon som kan och vågar. Någon som förstår mig. Som låter det ta tid. Som förstår hur jag menar. På helt olika nivåer. Jag är splittrad. Vill olika saker, visar bara en. En som sätter gränser som vill det jag vill, men som behöver hjälpa mig på traven. Förstår du?
Övande.( haha. Inte på det! Snusk!) Rädsla. Känsla. Kommunikation. Förtroende. Du anar inte. Mycket. Lite. Hela tiden. Sätta stopp.
Prata med mig! Lyssna på mig. Tvinga mig att berätta! Dra ur mig allt, fast jag tycker det är svårt. Fast jag tycker det är jobbigt. Fast jag inte vill. Ge mig! Låt mig. Var med mig!¨

Lär känna mig. Tyck om mig. Älska mig. Var med mig. Du och Jag. Jag behöver mer än du tror.
Du behöver mig mer än du tror. Ser du mig för mig? Låter du mig få vara jag. Jag blir ju så blyg. Varför? Konstigt. Låt det få ta sin tid. Men låt mig hela tiden få veta vad du vill.
Kan inte släppa ut känslor i onödan. För mycket sårad. För mycket jobbigt.


Prata med mig. Skratta med mig. Låt mig få vara jag. Vi ska vara oss själva. Distans och nära. Hela tiden.

Vad är kärlek? Finns det kärlek för oss alla? Hur gör kärlek?

ÄLSKA!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0