tisdag/onsdag

Ja har inte haft tid att sitta här så mycket. Flytten och planeringen till den tar mycket tid, likaså skolan och mina vänner. Jag har svårt att prioritera. Dumt av mig! Var en sväng på Ikea idag, men jag trodde inte att jag hade några pengar så det blev inge mer än en korv och cola. Sen när jag kommit hem igen och gjorde konto uttag så hade jag visst pengar. Rackarns. Så det blir en sväng förbi Jysk i morgon tror jag. Hur, ingen aning! Håller på o skriver en sak till Naturen som jag ska lämna in idag. Börjar vid 6 och måste springa och köpa bok innan dess! Sen lämna bilen, och förhoppningsvis bli hämtad. Sen när jag kommer hem måste jag tvätta en maskin, packa ner alla mina kläder och börja packa in i släpet. Skola i morgon klockan 10.30, och sedan hem och packa klart det sista för att ta mig in till stan och sova hos Michis för att vi ska vara så effektiva som möjligt på fredagen!Hur ska jag orka?! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0