Pluggandet

Igår när jag kom hem så satte Michis och jag oss o pluggade lite. Hon om sina vinklar och grejs och jag min matte. Och jag förstod vad jag gjorde. Jag fattade grejen! Helt otroligt! Jag kanske är redo nu. Jag kanske inte alls har varit det innan. Jag fasnade dock några gånger, men löset det ibland själv, och så ringde jag min bror och han förklarade för mig, men jag gjorde uträkningarna själv:) Är mäkta stolt öve rmig själv, trots att jag bara gjort 6 sidor, men ändå.
Denna vecka ska vi vara klara med minimum sida 10. Och jag är redan på 6:e sidan och vi har en lektion kvar den här veckan.

Ikväll blir det Naturkunskapen. Börjar 18, men ska vara inne på KIA 17.20 och hämta upp mamma och sedan skjutsa henne till GJ Bil, och sen dra till Komvux. Vi har ju lånat en bil av mammas kompis Carina, en Volvo 740 som jag kör medans mamma lånar massa bilfirmors bilar och provkör dom. Körde långt igår första gången, och det är lite ostadigt, som Bambi på hal is ungefär men det känns bra, och det går bra. Så det är jätte skönt. Sen är det en himla skillnad på Volvo 740 och en Toyota Corolla från 03. Men det går bra:)

Fortfarande inga framsteg på pengafronten, men farmor sa igår att det skulle lösas trots att hon inte pratat med banken, får se om jag ringer henne idag innan skolan, eller om jag tar det i morgon. Jag bara hoppas på goda nyheter.
Jag kan aldrig riktigt slappna av förrens jag har allting svart på vitt att det är som det sägs. Så jag kan inte ta ut någonting i förskott, men att hon säger att det löser sig känns bra. Så jag håller fortfarande alla tummar:)

NU duschar Michis, sen ska vi röra oss inmot stan. Får se om vi möter upp någon där.. Vem vet;)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0