nerver

Japp mina nerver ligger på helspänn inför i morgon. O inte för att jag sak börja skolan. Det känns bara bra, utan för samtalet som jag kommer att ha med farmor i morgon. Samtalet som kommer att avgöra min framtid på nåt sätt.
Och det känns nervöst!

Michis kom hit igår. Vi kollade på Illiutionisten och World Trade Center. Och jag fick mina chips! Anna kom med dom tidiagre. Underbart! Var fruktansvärt gott. Jag är mer en chips människa än en godis människa. Jag har svårt för godis sen julas. Åt det kvällen innan jag blev magsjuk så usch och fy för godis. Nåt litet för att få bort sötsuget funkar bra. Och naturgodis går, men inte vanligt godis. Ska ja sitta och moffa en kväll blir det chips;)

Ska kolla filmen på 4:an ikväll. Den som börjar om 5 min. Hette den A lot of love? Nåt i den stilen i alla fall:)

Men jag måste hitta nåt o stoppa i magen innan, eller tills de börjar så.... Bye Bye!


I morgon kommer väl domen! Jag hör av mig.


Kärlek! Och god sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0