Matdags

Kurr kurr säger det i min mage. Är hungrig och dagens lunch blir tex mex biffar med potatis, majs och 2 olika såser:) MUMS! Vill bara att allt ska bli klart så jag får stoppa det i munnen:)

Har inte kommit så långt med dagen än. Kollat lite jobb, men det ser mörkt ut. Men ska lämna CV:n när jag är nere på stan nästa gång:) Måndag med andra ord:)

Ska bli skönt med lite rutiner faktiskt. Och jäklar vad jag ska lägga ner tid och energi på dom här kurserna. Jävlar i havet:)
Ska bli så bra de här så:)

Blir väl o käka o sen börja packa lite kanske:) Skulle ju vara skönt o bli klar med det i och med att jag kommer behöva ägna ganska mycke tid åt skolan. Så skulle nog vara smart o blir klar med mycket i helgen:) I alla fall sånt jag inte behöver. Gör mig inget att sova bland flyttkartonger ett par veckor:)

Ja har skit tråkigt och är jätte sugen på onyttigheter! Har ischoklad hemma sen jul, men ne usch. De vill ja inte ha:P
Stackars mig!;)

Nu blir det mat:) MUMS!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0