ikea.se

Nu har jag hittat massa fint till mitt nya hem. Men hur jag ska finansiera skiten har jag inte nån aning om. Men det kommer:) Inser ju själv att man inte kan köpa allt på en och samma gång, men mycket skulle jag vilja fixa så fort som möjligt:)

Har även kollat lite ställen som jag ska ner och lämna mitt CV hos. Behöver verkligen något som ger lite extra varje månad!

Har även räknat på min budget. Ska se om det bli godkänt. Hoppas de! Annars blir det jobbigt igen...
Ska bara få banknissen och farmor att förstå hur bra det är;)


Nu vart jag lite hungrig. Och kallt är det med! Usch! Lite klag blev de allt..


KÄRLEK! och rikedom till er alla!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0