en händelserik dag.

Dom senaste dagarna har varit mycket händelserika. Eller ja i alla fall i på ett speciellt område.
Jag krockade med mammas bil. ILLA ILLA! Jag var på väg hem från jobbet, mellan Ärla och Ärla kyrka. Vid Rinkesta (vid den stora röda ladan) fick jag sladd med baken. En sladd som jag inte kunde häva. Jag körde inte speciellt fort 50-60, men ändå så pass mycket att jag kom över på andra sidan vägen och ner i ett jävligt djupt dike och in i ett träd! Jag krockade med ett träd! Jag hamnade i chock, men fick ändå på varningsblinkerserna och upp med varningstriangeln.
Det var flera bilar som stannade, men ja hade redan ringt mamma så hon var på väg med min kusin, samt en kompis till henne Anders. Anna och hennes mamma var oxå på väg för jag var ju tvungen o ringa henne o säga att jag skulle bli lite sen till henne:P (Vi skulle ut). Jag åkte med Anna o hennes mamma hem till mig och drack te och fick en Baylies för att slappna av. Då såg jag att jag blödde på handen, och hade ett stort blåmärke på vänster smalben.
Vi gick ut o hade de kul på kvällen. På söndag morgon märkte jag att nacken gjorde ont, men det verkar inte vara någon fara. Ska vara uppmärksam med den bara så det inte blir värre.
Bärgaren trodde att bilen skulle få åka till skroten på en gång. Funderar ¨på att ta mig ut till Toyota idag och titta på den. Och se skadorna framifrån. Det jag såg i lördags var att jag hade ett träd på passagerar sidan ca 10 cm från rutan....

Spelar upp händelsen i huvet om och om igen. En bearbetning skulle ja tro.
Allt känns lite overkligt. JAg åkte förbi där igår och tittade. Det låg delar kvar på marken. Det är ett under att trädet träffade vart de gjorde och att jag inte har mer skador än jag har. Ibland känns det lite fjantigt att jag inte har mer skador, men det var nog Änglavakt. Min farfar skulle jag tippa på.


Återkommer ikväll!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0