11 dagar/ 20 dagar

OM 11 dagar får vi våra nycklar till lägenheten.
OM 20 dagar flyttar vi in (ev. tidigare)

Sovit gott. Legat och dragit mig 1 timme ungefär. Skönt och slippa stressa. Men det kommer väl bli så att jag letar efter allt i sista sekunden... Att man aldrig lär sig:P

Ska till skolan idag på nåt möte i Aulan klockan 2. Sen börjar min lektion klockan 6. Sen när den är slut så ska jag ta en promenix till Odlaren för att få skjuts med min moster hem:)

Och min mamma har lånat en bil av en kompis så nu har vi bil fram till det att vi får pengar och kan köpa en ny. Eller vi och vi. Mamma;)

Och jag kommer gå och vänta på domen hela dagen. Får se när jag hör av mig till farmor. För hon är ju inte vaken vid 9 när jag kommer hem. Men jag får lösa de!

Blåser som attan gör det ute med. Inge kul alls. Men hellre det än att det ska regna när jag går till bussen;)

 Ne nu blir det frukost och en dusch!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0