Äntligen!



Nu har vi Äntligen fått internet! Michis var och hämtade ut paketet idag från ComHem, och började installera, men när jkag ringde efter provet så hade hon kastat grejer i hela lägenheten och var sur för TV:n var blå och det hände ingeting. Min då kom Chrissan hem och fixa biffen:) Vilket dreamteam vi är:) Så nu har vi 143 kanaler + internet:) Gissa om vi är lyckliga!

Hade prov idag på naturkunskapen. Gick väl sådär, men ett G hoppas jag att ja knaprat ihop i alla fall:)
Imorgon blir det matte på förmiddagen och sen tänkte jag städa när jag kommer hem. Inviga dammusgaren:)

Hade en kul kväll på Harrys i lördags:) Thanks;)

Jag mår riktigt bra nu. Allmänt riktigt bra. (förutom knutarna i ryggen och hjärtat som spökar lite undermedvetet)

Kärlek! Och framöver blir det bättre uppdatering:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0