"That was quit a show"

Åkte till stan vid 3. Träffade Anna och Sofie en sväng innan jag sprang till mammasen! Vi åkte till Ica Maxi så jag fick handla lite. Blev lite smått o gott.
Har precis kommit innanför dörren. Precis packat upp maten. Ska börja när wifie kommer hem:)

Ska dela upp tvätten oxå till ja ska dit o lägga i första maskinen.

Sen ska jag hjälpa Anders o städa i morgon ett par timmar. Han kommer och plockar upp mig vid 8, sen är jag där till 10 ungefär. Ska försöka handla lite till innan jag åker hem.

Pappa och Ted kommer i morgon vid lunch så jag ska laga mat till dom, Grekisk sallad (med pasta i till ted:)). Sen på eftermiddagen/ kvällen kommer Anci o Micke med familj över på fika. Så jag ska försöka baka nåt, eller göra någon fruktsallad eller så:) Nåt skoj hittar jag nog på:)

Så tyvär Sandra. Jag får komma över någon annan dag!

Ikväll blir det full fart med allt här hemma. Köpte lite nötter och kex och Bonjure ost så vi har gottis o smaska på:)


Nej, nu måste jag tillbaka till "måstena", nu när jag ändå är på G;)


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0