Sweet... Real sweet!

Gårdagen.
Var på sjukhuset vid halv 9 ungefär. Kom därifrån vid halv 10. Tog bussen ner på stan och sprang och gjorde matte provet. Det kändes konstigt att jag kunde så pass mycket. Trodde det skulle vara svårare, men jag ska inte ropa hej förrens jag fått tillbaka svaret:P

Gick sedan en sväng på stan innan jag blev upplockad och åkte till Nyfors. (Jag vet, det är inte långt o gå, men jag visste inte vart ja skulle...)

Ringde o beställde mat från Inovation. MUMS!:) Sen la vi oss o myste. Hur underbart som helst!:) Gick därifrån strax efter 5 med löfte om att komma tillbaka senare:)

Träffade Lindgren en sväng, sen hann jag med Michis innan jag mötte Anna och Sofie! Satt o käka på Waynes och snackade i ett par timmar. Sen knallade jag tillbaka till Nyfors.

Kollade på några filmer och sedan sov.

Blev hem skjutsad efter en skön dusch och en kopp te:) Ibland har man det allt för bra:)

Sitter och käkar lite nu. Ska städa sen och boka tvättstuga. Det behövs verkligen!

Imorgon kommer pappa och bror över. Funderar på om jag ska till Sandra på kvällen. Inte 100 bestämmt mig än, men det lutar åt de, ska höra av mig till henne senare idag:)

Nej nu ska jag äta i lugn och ro innan jag sätter igång:)

Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0