"Never ending story"

Jag mår bättre. Tror att det kan ha varit för att jag var jätte hungrig. För efter jag ätit kändes allt mycket bättre:)

Dammsög idag. Den låter massor, men suger upp skiten i alla fall vilket är tur! Ska ta och plocka upp allt inne hos mig innan dammsugaren får ta ett besök där med. Sen la jag mig på soffan för att vila, jo tjena. Jag somnade. I 2 timmar!!!
Hur är detta möjligt. Så upp ur soffan o dammsög badrummen. Nu ska jag bara ta tag i sovrummet. Hej o hå!

Åt jätte god pasta med skink sås i dag. Paprika och chilisås i, och vitlök såklart! Mums!

Ringde från Hjärtebarnsföreningen och pratade lite om GUCH och mötet i april. Det blir strålande.

Är fortfarande jätte seg efter sömnen mitt på dan. Måste ta och rycka upp mig snart. Wifie kommer ju hem snart:)

Vet inte vad vi ska käka till kvällen. Majs vill jag ha:) Lite sugen på korvstroganoff, men det är inte wifies favorit. Men vi får se vad det blir:)

Är grymt sugen på att gå på bio! Vill se "Män som hatar kvinnor" med Mickael Nyqvist och Noomi Rapace. Har läsat Stieg Larssons 2 böcker och du kan inte sluta läsa dom när du väl börjat. Underbara, så jag hoppas att filmen är precis lika bra:)

Nej nu ska jag ta tag i den här städningen så den blir klar snart!

Kärlek!




art.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0