Is it possible?

Hej och hå vilken dag jag har haft!

Vaknade vid halv 10 som sagt och ComHem killen kom. Var väl här en kvart kankse. SAtt och pratade i telfon fram och tillbaka hela förmiddagen med Johan, Pappa o Michis.

Gick till sjukhuset strax efter halv 2, och fick vänta där en stund innan ultraljudet började. Jag älskar ljudet när man hör hjärtat slå. Så avslappnade och tryggt. Fantastiskt!

Låg på britsen ungefär 1 timme. På rygg, på sidan, på rygg och sedan sidan igen. Nu ska jag vänta på provsvar från doktorn. Det kommer väl om ett par veckor.

Tog sedan bussen ner på stan och gick runt och shoppade lite. Köpte en hemtelefon, 2 böcker på rean + 1 film, 1 par leggins, en liten plånbok och tog ut medicin på Apoteket.
Sedan gick jag och skulle slänga i mig en hamburgare på Donken. Träffade Anci och Linnea, så vi åt lite. Anci var tvungen och springa vidare, men jag och Linnea satt kvar en stund. Sedan gick vi till Akademibokhandeln igen:)
Sen gick hon på träning och jag på date!:)

Var riktigt trevligt. Skönt och träffa folk som man lätt kan prata med osv. Vi hade kul så vi kommer att ses igen!:)

Har matteprov imorgon, och kan inte påstå att jag är förberedd. Kommer att gå käpprätt åt helvete! Men jag har bara mig själv att skyll! Dumma mig! Kommer sluta med att jag kommer ligga halva natten och läsa. Måste hitta mina nya linser så jag kan byta. Dom här är jätte torra, annars kommer jag få ont i ögonen.

Ne nu måste ja dra mig mot sängen. En fullspäckad dag väntar i morgon!


Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0