Älskling jag är hemma nu, hemma som en hemmafru..



Sovit som en prinsessa, ända tills våra kära grannar över oss vaknade vi sådär 7. Dom har små barn som springer fram och tillbaka i lägenheten och hoppar och gud jag vet inte allt! Fast man börjar vänja sig nu.

Pastan står på spisen och kokar, (har precis kockat klart) och jag sitter här. Pratade precis med Anci och dom kommer först ikväll, så då hinner pappa skjutsa mig till affären:) Skönt!

Har gått runt o plockat lite sen jag vaknade, det ska ju se någorlunda bra ut när man får besök.

Michis är borta idag. Det förstår jag. Skulle jag oxå vara. Det kommer att bli bra. Jag lovar och svär! Skänker en tanke.


Kollade på Himlens Hjärta igår. Den var bra, lite tråkig i och med att den bara utspelar sig i typ köket, men bra insatser.


Tänkte poppa lite musik när Michis har gått. Då går det så mycket lättare att fixa och dona.

Måste ta nåt i magen nu.

Kärlek!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0