31 dagar kvar

Sen drar jag till Örebro för Hjärtebarnsföreningens årliga årsmöte:) Gissa om jag ser fram emot det?!

Nu har jag fått mat i magen och fått lånat en dator. Sitter och väntar på mötet 14.30. Sen har jag fått pengar av mamma så jag kan ta bussen hem och klacka om mina skor i morgon:D Vilken snäll hon är!

Men då får jag gå ner i morgon men, men andra skor ska det nog gå bra:)
Matte provet skönts fram till nästa torsdag.SKÖNT!:) Slipper ha 2 prov dagarna efter varann. Men det blir mycke plugg i helgen! Uschani mig!

"ska vi älska, så ska vi älska till Rock ´n roll!"

(lyssnar på lite musik med...)

Trött i kroppen som bara den, ont. Skulle behöva en massage så det heter duga! Är stenhård i nacken, och knutar på hela ryggen! Usch! Det blir nog ett varmt bad ikväll så musklerna får slappna av:)

Jag mår bra. Lite upp och ner, men i snitt mår jag bra. Tagit tag i mig själv, och släppt mycket spärrar som jag haft. Bara låter det som ske, ske. Inte försöka påverka allt för mycket. Det går nog ganska bra:) Känner mig stabil. Men omtanke behövs fortfarande. Närhet behövs det med. Men lite ibland i lagom doser skulle vara trevligt.

Idag känner jag mig lite allmäntsnygg:)

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0