Planering och inslagning

Hej och hå!

Jobbade i fredags efter det ordinarie jobbet. Det var skoj! Det är gargongen jag längtar tillbaka till. Som jag saknar.
Skulle även blivit i lördags och i söndags, men icke. Så jag satt hemma och planera kvällen medans hjärtat mitt jobbade. Så när ahn kom hem så begav vi oss till våra vänner på andra sidan ån, S och E. Dom har precis flyttat till en ny lägenhet. Hur mysig som helst! SÅ nu är jag bara mer motiverad av att skaffa mig ett till jobb så vi kan flytta till eget vi med:) Det längtar jag till!:)

Så i fredags var vi där och bara kollade läget, för och se hur den såg ut innan vi gick hem och sov. I lördags så drack vi glögg och kollade på film ihop. Sen igår kväll så köpte vi mat och satt hemma hos dom och käka thai mat och tittade på en jätte bra film på 3:an med Will Smith.

Idag blir det däremot lugnt. Ska planera dom sista julklapparna (har 2 stycken kvar) (3 kanske) och sedan slå in dom resterande som vi har här hemma.
Imorgon däremot vill jag hitta på något skoj! Inte vara hemma i alla fall, det är jag så mycket ändå:P

Nehe, så om man skulle tända lite ljus och få upp värmen. J öppnade fönstret igår för han tycte det var så varmt...
Bara det att det stod öppet hela natten. KALLT nu på morgon kvisten, eller är det de som kallas "friskt"?!


Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0