Grov solrosmacka med honung och getost

MUMS! Det är min kvällsmat. Och det är SÅ gott!:)

Igår var jag på stan med J och hans vän N. Jag skulle fixa lite julklappar och J skulle klippa sig. Och det gjorde han:) Det vart betydlgt kortare än tidigare, men snyggt!
Jag gick undertiden runt och kollade efter lite julklappar. Slutade med att jag blev några kronor fattigare på Cervera, Panduro och Akademibokhandeln. Men forhoppningsvis behöver jag inte köpa så mycket mer nu.
Jag har fixat en julkapp till J, men jag känner att jag vill ge mera! Men och andra sidan har han fått flera överraskningar under hösten och min ekonomi är inte den bästa, så han kan få lite extra mycket pussar:)

Jag har i alla fall kommit en liten bit på vägen med hans klapp idag. Har fixat och donat och pysslat och pillat:) Men bra blir det:)

Har även satt upp lite belysning i sovrummet. Lite julbelysning. Vart riktigt mysigt. Nu ska jag bara bädda sängen riktigt fin och plocka upp lite smutstvätt så är det som nystädat:)
Sen ska jag glo på någon film för att senare hämta upps J´s syster M efter hennes träning vid halv 10.

Och idag när jag skulle ut och andas på balkongen så var det IS på INSIDAN av dörren. Snacka om att det är kallt här! Ljus går åt som bara den! Tur att det är så mysigt då:)



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0