Dagen efter fyllekalaset!

S ringde mig på jobbet igår och berättade att hon var ledig från sitt jobb OCH gräsänka, så hon tyckte att vi skulle slå våra kloka huvuden ihop och gå ut och ta ett glas vin. Toppen mysigt tänkte jag!
Så efter jag slutat och kommit hem, duschat, svidat om och ätit så tar jag mig mot staden för att inta lite alkoholhltig söt dryck!
Vi hamnade på Grappa och satt där både 1 och 2 timmar! Var så skönt och snacka lite skit och umgås sådär på tumanhand:)
Efter att ha blivit bortkörda av ett gäng utländska brudar (med hjälp av ordmimgsvakten) så gick vi mot O´learys.
Där intog vi nästa glas vin och insåd att S var nog den äldsta på hela stället!
Timmarna gick och J kom ner efter jobbet. Det blev intag av lite mera dryck, och tillslut slog det till på både mig och S. Den där sista shoten var livsfarlig!
Sen gick jag och S mot Corner för att få någonting ätbart i magen. Jkom lite senare och slog till på 2 burgare och 2 stora strips med dipp;)
För mig räckte det med lite strips.
J´s vän S-J kom och hämtade oss och skjutsade hem oss! TACK!
Vi droppade S på vägen hem till oss och sedan fick jag lägga mig och sova.

Vaknade 12 i morse och sprang ner till kylskåpet för att få imig något att äta och dricka!
Pratade med S för en stundsedan och det blev inget jobb för henne idag...;)


Idag blir det ordentlig städning hade jag tänkt. Börjar nog lite senare dock. Nu blir det att kolla runt på lite bloggar istället:)

Vilka bloggar läser du?!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0