22.24

Idag blev det en sväng till Västerås! Pappa fyllde ju i söndags och jag var osäker på hur jag skulle jobba i början på veckan så jag åkte idag när jag visste säkert.
Var uppe en sväng på jobbet och pratade och åt innan jag tog mig ner till tågstationen. Fick skjuts av Jockes pappa, Tack!:)
Satt på tågstationen ett tag och hade det skönt i solen:)

Pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem. Kasko välkomnade mig med massor av pussar:)
Vi käkade en jätte god räksallad med;räkor, sallad, musslor, sparris, cashewnätter, tomat vinägrett! MUMS! Ett glas vin slank ner ganska bra till de;)

Gick ut på promenad med hunden och träffade Johan:) Min vän! Det kommer att läsa sig och bli så bra:)


I morgon ska jag till farmor en sväng innan hon ska iväg... Tänkte gå dit till strax efter 10.
Jag åker nog tillbaka till stan runt 6 kanske.. Får se vart jag tar vägen då:) Till hjärtat kanske, eller så blir det att åka hem. Är ju trots allt närmare till sjukhuset hemifrån:P

Nu blir det filmgluttande!

Kärlek!<3



Syskon Kärlek!




Chris och Kasko Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0