-Maybelline-

Jobb idag 15-22... Måste förbereda en massa till imorgon.
Det kommer bli en hektisk helg.

På söndag blir det en sväng till Västerås och fira pappa som fyller.


Håller fortfarande på och letar lägenhet. Finns inte så många ute än i och med att jag inte ska flytta in förrens i oktober.
Så jag får hålla mig lite:)

Sitter och lyssnar på Nick Pitera på Youtube. Gå in och sök på honom och lyssna på hans A Whole New World!!! :)

Sitter och känner mig nöjd med mitt liv just nu. Och jag vet att det bara kommer bli bättre och bättre! Har så mycket att vara tacksam för. Har det otroligt bra egentligen! Man tänker bara inte på det så ofta.. Men nu gör jag det:)

Nej, om man skulle tvätta håret, hänga tvätten, ta en cigg, fixa håret, gå till apoteket, gå till jobbet käka och sedan sätta igång:)


Kärlek!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2009-08-08 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0