landet

Nu sitter jag ute hos mamma. vad jag gör här idag och nu vet jag egetligen inte. Vi ska snart käka och sen händer det inte mycket mer förrens imorgon. Hon prata om och städa, men det kom jag inte hit för att göra:P

Imorgon ska vi käka vid lunch. Mormor blir hämtad och kommer till 12. Sen åker vi nog härifrån mellan 3 och 4. Så någon gång i morgon eftermiddag är jag hemma. Vill hitta på nåt då, men dåligt med dryck. Ska se om mammsen har nåt att låna ut;)

Ska träffa grannarna på fika i morgon förmiddag. Var där och lämnade present till J. Hon blev glad:)

Skönt och vara tillbaka på landet. Funderar på om jag ska gå ut en sväng och bara njuta.
Grannarna är ute och åker cross så det luktar sådär gott men låter inte kul;) 
Så mysigt när grannarna är ute. Dörrar öppna. Barnen leker. Fåglar och skratt. Känns bra att ha kvar landet fast man har flyttat. Alltid en tillflyktsort att komma till när man behöver vara själv eller koppla av. Känns bra i sommar när mamma o A är på semester så har man ju det perfekta stället att vara på. Inte så långt till vattnet och grillen står alltid redo. Underbart!


(Tänk bort snön o lite mer grönska;) )


Ne nu ska jag bara njuta, fast jag har en känsla av att jag kommer bli sjukt rastlös o vilja göra nåt ikväll:P


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0