I sing now for all of you... Hold on...

Håller man fast vid för mycket av det förgångna? Det som redan har varit och passerat och nu inte spelar någon roll? Jag tänker ofta tillbaka på det som varit. Dom gånger jag mådde riktigt bra och dom gånger jag inte mådde så bra ( jag mår bra nu med men dom där speciella tillfällena) Jag brukar ofta tänka på dom när jag ska sova. Då tänker jag tillbaka på stunder där jag mådde sådär riktigt bra. Var riktigt lycklig och livet lekte. När livet var enkelt. Nu är det allt annat än enkelt. Tänk vad lätt det var när man var mindre (inte för att jag är "gammal" nu men skillnaden är ändå märkbar).

Just nu är saknaden efter någon betydelsefull stor. I huvet rusar jag för fort. Kanske i verkligheten också, men det är något jag jobbar med! Jag vill så mycket men vet inte hur jag ska göra för att få det som jag vill.
Jag vill veta att någon saknar mig. Jag vill få/ge pussen när man kommer hem (jag eller han). Jag vill kunna vända mig om i sängen och se någon ligga där och känna mig sådär trygg. Jag vill kunna överraska honom med och ha lagat hans favorit rätt, städat, tvättat, köpt biljetter till någon konsert/match vad det än nu är han vill se. Jag vill kunna åka på semester och hitta på saker. Impuls saker är oftast dom som blir roligast. Åka till nån stad man inte har varit i bara för att se hur det ser ut. Och jag vill få allt detta tillbaka. Plus så mycket mer!
Att bara hålla handen, sitta nära någon och veta att vi tycker om varandra. Otroligt mycket. Bara känna doften av personen. Ja, det saknar jag...

Hostan håller fortfarande i sig och snuvan finns där. Men känner mig lite piggare i kroppen. Och det är skönt. Det som är bra med att hosta är ju att magmusklerna känns efter ett par dagar;) Mina övre jobbar just nu ganska hårt:) (även om jag vet att det inte alls är som ett träningspass så känns det ändå bra)

Ikväll ska jag laga mat till wifie:) Hon behöver matlådor till nästa vecka så då kan jag börja nu:) Köttfärsås blir det:) och spegetti. Enkelt, men gott:) Ska snart ställa mig och diska, men först lite mat i magen.


Kärlek! Till alla er som behöver det och vill ha det, eller redan har det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0