fredagkväll

Blev en sväng till Västerås idag. Dock träffa ja inte Johan. Var tvungen att åka tillbaka tidigare.
Har härjat runt sen 10 i morse. Va helt däckad när ja kom hem. Käkade o la mig i badet. Är fortfarande lite seg, men rastlös så R och M kommer snart och sen kommer wifie hem:) Får se vad som händer men nåt måste vi ju hitta på:)
Igår vart de ju grillning i Sundbyholm:) Trevligt som bara den.
O visste du att älgar inte käkar korv?:P haha

Imorgon blir det bowling med gammla klassen och käka och sedan utgång. Är inte så rik så de blir nog ganska lugnt på dricka fronten;) Men kul ska de bli!:)

Har folk slutat höra av sig eller är det jag som slutat höra av mig?

Träffade mammsen idag. Vi planerade lite påsk firande och spånade kring min födelsedag. Måste kommer fram till nåt snart, men ska se hur släkten jobbar först.


Hoppas ni får en bra kväll allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0