All eyes on me

"Chris, du kommer bli sjuksköterska och ensamstående och jobba nätter och skit. Blir inge förhållande då!"

Här var vi posetiva:P Tack du Bolin;)



Har druckit massa koppar te. Är snuvig, tjock i huvet och ont i halsen. USCH! Skulle behöva upp i morgon, men tar det på tisdag istället. Ska ringa ett samtal i morgon och hoppas att jag kan få hjälp med mina hyllor, som jag tjatat om jag vet inte hur länge! Men någon gång ska det väl bli klart!

Har en liten önskelista oxå tills jag fyller:

Presentkort på : IKEA, Underbara hem, Plantagen (eller någon annan trädgårdsbutik)HM, Indiska, Kicks, Bianco
Silver smycken
Golvlampa
Parfym


Kom icke på nåt mer nu:) Ne dags för sängen kanske, en värktablett och sedan kanske jag kan sova:)


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:15:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0