Saknat mig?

Jo hejsan!
Idag blev det jobb så upp tidigt, rent av kvart över 5 och hoppa in i duchen.
Det gick riktigt bra att gå upp trots allt!

Började arbeta klockan 7, eller ja vi började dagen med en fika paus och sedan flöt den på som bara den. Lugn och skönt. Hann baka banan diabetes muffins till dom äldre och äntligen fick jag träffa dom igen!
Har några som fasnat mer hos mig än andra. En speciell som jag känner extra mycket för!

Efter avslutad arbetsdag så begav jag mig till stan. Gick till Glory (www.gloryguld.se) och lämnade mitt presentkort och gjorde min beställning på ring. Den kommer att komma upp så fort jag fått den, men det är inte förrens i januari, men den som väntar på nåt gott:) Behöver endast betala 250 spänn! LOVE IT! Men då har ju presentkortet hjälpt till;)


Träffade Anna utanför Radermachersmedjorna och hon följde med in till Glory.
Sedan åkte vi till Tuna Park och shoppade loss:P Eller nja, vi tog först en fika, sedan köpte jag en tröja på HM. Rea;) En söt liten sak till lite finare tillfällen. Tycker massor om!

Sedan blev det toaletten;) 3 gånger hann vi med den på ett par timmar:P

Gick runt ett varv  och testade ett par jeans inne på Spirit. Ett par ONLY jeans tror ja bestämmt att de va. La undan dom, det var ett par funderare:)
Sedan vidare till Skopunkten, hittade ett par stövlar oxå dom på rean. 99 spänn^^ Märks det att jag är fattig eller?
Följde med Anna till Plantagen och köpte en krans. Tillbaka och köpte jenasen som dom oxå va på rea visade sig:D My day eller vad?! Så 600 spänn betala jag för ett par jeans, en tröja och ett par skor. Känns ganska bra faktiskt:)

Tog och käkade en pizza på Basilica. Det stod mellan pizza o lasagne, men Anna tog lasagne så då blev de pizza för min del:)

Handlade på Ica Maxi innan ja träffa mamma o vi åkte hem:)

Vadå MARS?:P


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0