Morning... Ja morning.

Japp. Nu gick ja upp.. Klickan 12.41 klev jag ur sängen!!
Men de finns en anledning.. Jag ha migrän idag. Eller ja den började igår, när jag klev tillbaka in i skolmiljön.
Min granne går i musikklass på en skola här i stan. Och dom hade uppträdande igår med ABBA tema.

Alla klasser var sjukt bra. Det lät otroligt maffigt och det syns att lärarna tycker om sitt jobb vilket jag tycker A - O!
Dom var jätte bra och det märktes att folk tyckte det. Lokalen var överfull!

I alla fall. När jag kom in i skol lokalerna fick jag flimmer för ögonen. Jag letade febrilt efter en tablett som kunde stoppa den lilla attacken. Men icke. Varken jag, mamma eller "mormor" hade någon. Så jag fick uthålla.. Och alla som har eller har haft migrän vet hur jobbigt det är att sitta på ett varmt ställe med en orkester som spelar aldelles intill och med massa blinkande ljud. Och jag vet vad ni tror, att jag fick migrän för att det var dåligt. Knappast!

Det var i alla fall att gå ut till snön när konserten var klar för att få lite luft, och det lättade lite då, åkte hem, åt lite för jag konstaterade att jag inte ätit på 9 timmar. Sen sängen på en gång. Sov fram till halv 7, 7 då mamma började böka.
Upp gå på toa och STÄNGA min dörr som varit öppen. Suck. Sov till min väckarklocka ringde klockan 10. (för ja hade faktiskt tänkt gå upp i tid idag), Men det var bara att konstatera att så kommer de inte bli.

Så nu sitter ja här, med migrän. Äter lite macaroner och groddar, dricker massvis med vatten och ska efter det sätta igång med att plocka undan efter mig i köket!

Så jag vet inte hur uppdateringarna kommer att de ut. Men ja tänkte eventuellt köra en lite kärleksstroy om mig ikväll. Men vi får se. Hemmet är prio 1 idag!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0