Helgens bravader...

Fredagen, ja va gjorde man då? Käkade Spicy Hot nr: 8:D Mamma var gullig och köpte med sig favorit maten hem som fredagslyx. Satt hemma och tillslut började det någon bra film på 1:an med Uma Turman, Keanu Reevs m.m. Kommer inte ihåg vad den hette, o orkar inte kolla upp de just nu.. Den höll i alla fall på till 2, sen vart de sängen för min del.

Lördagen vaknade vid 1 kanske, städade lite här hemma o tvättade, sen en sväng in till stan för att köpa en julklapp:)
Sedan åkte jag till Munktell där min granne tävlade. Hon tyckte väl inte att de gick nåt vidare o ja fattar ju inte vad dom prata om för ja e inte så insatt i friidrott mer än det man ser på TV... Sen släppte jag av henne innan ja åkte hem.

Min vän, M´s karl övertalade mig om att jag skulle ta med henne ut på krogen... Jaha. Så det vart o käka när man kom hem, dra på sig nåt snyggt o fixa till sminket o håret.. KLART!

Vi kom ner rätt tidigt till stan så vi satt på Donken o tog en glass innan vi gick ut. Kom strax efter 10 o tog en San Fransisco:) Den dög. O vi hade ju bil supit på väg till stan. Dooleys;) MUMMA!
Dansade o träffade gamla vänner...

Det vart en riktigt lyckad kväll:)

Tog 10.21 bussen hem i morse, käkade en macka och gick o la mig.
Sov till 15.... Fy fansiken. 

Gjort adventsljusstaken klar och ska sätta upp stjärnan i rummet. Sen vette tusan vad som händer. En sväng till grannen kanske? Eller bara vara hemma:)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0