Godmorgon!

Usch. Vädret uta är väl kanske inte riktigt på topp. Skönt att man slipper gå ut idag:)
Ska nog bara vara inne o påta, tvätta, städa, packa upp från i helgen (lite seg)..

Hade en skön dag igår. Åt lite frukost och sedan gick jag en promenad på ett par km. Var otroligt skönt. Längesedan ja va ute och gick faktiskt.. Sen hem och bakade pepparkakor, drack glögg och lyssnade på julmusik!

Jag längtar nåt så fruktansvärt till julen! Jag börjar tjajta om julen i oktober, då tycker jag att det är dags
att den börjar komma:P
Ska lägga ut en liten önskelista kanske? Önskar mig inte nåt märkvärdigt, men kan va skoj ändå:)

Ne nu ska jag leta reda på lite bilder så de blir någon önskelista:)



En typisk amerikans jul:)  Otroligt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0