En underbar morgon!


"Jag är född i en liten by. I ett av världens hörn. " Så vackert spelar min mobil när den vill att jag ska gå upp:)
Så underbar låt att vakna till. Den gör nästan hela dagen:) Och sedan när jag tittar ut. Vitt! vitt vitt vitt!
Åhh Vad jag ÄLSKAR snön och vinter!
Det ska vara massa snö, o kallt. Inte så där slaskigt o äckligt.. Utan massa pudernsnö:D

Funderar på och ta mig en promenix idag. Pulsa runt i snön!

Annars blir det att laga piroger, tvätta, diska grytan från igår plocka lite i sovrummet kanske inte heller skulle skada:)

Tänkte lyxa lite idag med. Ansiktsmask, måla tånaglarna i alla fall, plocka ögonbrynen kanske, smörja in kroppen med någon fet kräm så den inte torkar ut nu i vinter. Förresten. Vet ni någon bra ansiktskräm som är återfuktande och som verkligen hjälper. Brukar ofta bli torr i ansiktet på vintern och flaga, så jag behöver något som verkligen fungerar:)


Bilden är från när det var lite snö här hemma..Lägg på ett par centimeter på bilden så stämmer det bättre:)

Nu blir det lunch:D

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0