dröm

 Jag hade en så fruktansvärt verklig dröm inatt/imorse. Jag hade en son. Eller först hade jag en stooor gravid mage och sen hux flux hade jag en son. En liten liten son. Ha hade ett eget rum, gult var det, med massor av sovplatser till honom. I alla fall 3 stycken. Och sedan ammade jag honom. Jag har ingen aning om hur det känns, men jag tror att det är så det kommer att kännas när jag väl kommer att göra det. Jag kommer ihåg att ja tänkte att folk har sagt att det gör ont när dom första gångerna, men att jag inte kände något speciellt... Det var i alla fall jäkligt häftigt, och det var nästan så jag undrade var han var, min son, när jag vaknade..

Nu ska jag återvända till matlagningen. Det blir potatis och kalkon med sås. Vilken sås vet ja inte. Får trolla ihop någon:)
Fick nyss en liten aptitretare innan maten. Svampröra på mörk macka:) Mums!

Ne nu måste ja kila till maten!
Hörs senare!


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0