Dom utlovade tovningarna

Här kommer några bilder på mina tovningar. Några slutresultat:)


Min tomte familj med tomtermor, tomtefar o deras barn^^


Ett rött hjärta med gråa inslag, att sätta en broch bakom o ha på sig, på ytterjackan kanske?=)


En gråtovad tomte med röd näsa att hänga i granen, eller fönstret eller liknande.
Inte fått på något snöre än=)


En tomte med röd luva och skägg utan näsa. Även den att hänga!

Tycker dom blir jätte söta, och en perfekt julklapp om plånboken sinar. Även kul att göra och det går fort.
Alla dessa har jag gjort ikväll=)

ekotextil.se kan man köpa både ull och nålar. Allt till ett billigt pris samt att all ull är ekologisk!
Där finns alla möjliga färger och du köper per gram. Antingen 50 gram eller 200 gram!
Om inte är det en jätte kul julklapp att ge bort till den pyssliga kusinen, mostern, kompisen eller mamman:)

Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Oj, va jobbigt, eller så. Hoppas att de löser sig.



Jo tack min var också lugn och skön.



Jag gillar verkligen de tovade härtat du har gjort, supersöt!

2008-11-24 @ 07:51:33
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0