står stilla

Har inte kommit någonstans än. Går fortfarande runt i morgonrocken och inte gjort ett smack. Kollat TV och ätit. Kanske dags att sätta på en maskin tvätt och duscha och hoppas på att jag får massa energi därifrån;)

Har hittat lite grejer att köpa i alla fall, så det blir nog en Tuna Park sväng. Har ett par julklappar kvar om jag räknar riktigt noga. 1 till mamma, 1 till farmor och nåt litet till brorsan och pappa. Sen 1 till Anna oxå. Och lite ingredienser till allt bakadet som kommer att ske till julen:)
Ska bara se så pappa har satt över pengar. Hoppas:P Har lite pengar nu men sen ska man ju ha nåt till mellandagsrean eller hur. Nåt snyggt ska man väl kunna hitta.

O så vill ja lägga undan lite pengar till eventuell resa... :)

Letat jobb idag med. Och så står jag första reserv på Matte B:n till janurai, så ja kan bara hoppas att det är någon som inte kan gå på den kursen så jag kan få den platsen:D Skulle vara underbart så man kan söka till högskolan till hösten:D

Ne nu kanske jag ska göra ett ryck så jag hinner med allt idag.
Hoppas du har en bra dag trots moln och urr väder..


Kärlek!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0