Shopping!

Nu har jag varit på Hälla i Västerås o shoppat.
Började med HM och hittade en röd jacka. Det va figusydd, från sport avdelningen varm och regnskyddad.
Gillar den massor! Köpte sedan två cardigans, v-ringade. En tjockare och en tunnare bomulls modell. Den tunna kan nog vara bra till våren och sommaren:)
Sen vidare till Kick o köpte ett par örhängen. PÅ DM köpte jag stickade svarta benvärmare.
Sen köpte jag strumpor 8-pack inne på Lindex eller Kapphal...
Nöjd är jag i alla fall:) O bara saker jag behöver:) (eller kanske inte örhängene, men ändå:))

Nu ska jag kolla på film tills Johan hör av sig så vi kan ses. Är ju fasiken flera månader sen!
 

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0