potatismos, potatisgratäng, vatten och Proviva

Japp, de e vad jag har levt på idag. Och 1 pepparkaka:) Fast jag har fortfarande grymt ont i huvet och ont i alla möjliga konstiga muskler som jag inte hade en aning om att jag hade:P

Det blir en fruktansvärt lugn jul och nyår. Vet ännu inte hur juldagen ser ut. Beror på när jag åker till Västerås med bror och firar jul.
Nyår. Vad sjutton ska jag göra på nyår?! Har absolut ingen aning! Är själv hemma, men där kan ja ju inte sitta själv:P
Vet inte om jag vill gå ut ut heller.. Ett par dagar kvar så de e ingen brådska;)

Ska ta mig in till stan i morgon i alla fall och köpa den sista julklappen. Det blir ett fruktansvärt snabbt besök i o med att ja inte är på topp. Men jag Måste in i alla fall så... va ska man göra?

Ne nu blir det soffan, men vetevärmaren och en flaska vatten så ska ja väl överleva den här dagen med:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0