på väg... mot nya mål...

Nu känner jag mig peppad. Jag vill. Jag ska. Jävlar vad jag ska.
De dumma är att julen dyker upp mitt i alla. Men en bra start innan julen kan väl inte vara fel? O att sedan fortsätta i samma takt efter måste väl vara ännu bättre. Jag har ett mål, men jag är inte riktigt redo att dela med mig av det än. Det kommer.. sen...


---------------------------------------------------------
 
Har precis käkat kyckling och ris, med broccoli, svamp och charlottenlök, i rödvinsås;)
MUMS!

Ska göra några övningar när jag är klar här. Lite hemma träning... Har ingen lust att gå ut så som det ser ut. Piss väder!
Så hej hopp nu ska jag stärka på min kropp lite:)


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0