ommöblering

Så. Nu är jag klar! Lite småplock kvar. Har möblerat om i rummet. Hittade min stoa vita matta som fick hamna på mitt nu rätt stora golv. Saknar dock en fotpall. Funderar på och ta den från vardagsrummet. Sen ska jag måla en magnet snutt någonstans på väggen. De tror ja blir bra:)

Har hållt på hela dagen. Har även hängt upp apelsiner med nejlikor i ett par av fönsterna i huset och pepparkakshjärtana:D Glaserade dom innan. Så vackert! Ett stort hjärta hänger i fönstret på ytterdörren:D MYS!
Äntligen lite jul i vårt hus:)

Lyssnar på p3 HELA dagen lång. Dom har spelat riktigt bra musik idag. De e ju önskemusik så klart de måste vara bra;)

Nu ska ja nog ta på mig nåt, e inte speciellt varmt inne. Har börjat elda och sedan tänt massa ljus.

Nu ska jag börja med maten:) Ägg och bacon o pasta:) Mums!


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0