Nyvaken

Har precis vaknat. LIgger faktiskt fortfarande kvar i sängen.
Dagen har jag inga planer för alls. Ska gå upp snart ta nåt att dricka och sen funderar jag på en lång promenad med hunden. En promenad ska vi ut på i alla fall. Så skönt att få röra på kroppen. Han behöver kanske inte motionen så mycket just nu i och med att han har jagat hela julhelgen och har ledig dag idag innan han ska på det igen i morgon. Och det syns så tydligt på hans bakben. Bara muskler! Hur lyckas dom?!

Jo ska nog städa min brors rum idag jag. Sa ju att ja skulle göra det så kanske ska börja då innan han kommer hem i morgon:P

Började titta på "Remember The Titans" igår, men somnade... Min favortifilm.

Jag tänkte nog skriva om otrohet senare. Vad jag tycker tänker och anser kring ämnet. Tar en promenad innan så alla funderingar får komma fram och göra sig hörda:)

Kärlek! OCh frisk luft till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0